»Da gre za zgodbi, ki sta se resnično zgodili nedaleč od tod, za kruti in nesrečni zgodbi, a kljub temu za zgodbi, ki sta že minili, za njima pa ostajajo le rane,«
»Zelo pogosto gre tukaj tudi za odločitev med čisto udobnejšo eksistenco ali pa med dobesedno dajanjem svojega življenja v drugi svetovni vojni. Zanimalo me je tudi, kakšen vpliv ima družba, v kateri odraščamo, na naše odločitve. Kako težko je izstopati iz nekih vzorcev, ki smo jih imeli že med odraščanjem ali pa kako težko se je odcepiti od prijateljev, ki so te spremljali celo življenje,«
»Nastal je v težkem času, ki so ga zaznamovale tragične osebne zgodbe.«
»Govorili bomo o zgodbah priseljencev, ki že nekaj generacij živijo v Sloveniji in so nosilci več identitet ter zgodb, ki te identitete sestavljajo.«
»Meče ju naokoli, zaljubljata se, trpita, zapuščata družino in jo pogrešata, se sprašujeta, ali bo njuna družina po vojni sploh še obstajala. Rekonstruirati dogodke na gledališkem odru je nemogoče, četudi predpostavljamo, da je rekonstrukcija tako obširnih dogodkov sploh mogoča. Hkrati je rekonstrukcija nepotrebna, njena posledica je le fascinacija, s katero ničesar ne dosežemo,«
»Zgodbe, ki so pomembne za naše vsakdanje življenje«
»Dodekalogija je preplet življenjskih zgodb, mreža življenjskih usod, ki so med sabo prepletene pa tudi mimobežne, in segajo skozi celotno 20. stoletje.«
»Evropska prestolnica kulture je izjemno kompleksen projekt. Že iz vseh zgodb po Evropi je znano, kako težko je bilo dejansko zagnati takšno zgodbo.«
»Gre za projekt, ki je trajnosten in celosten ter obenem čudovita zgodba o vzajemni pomoči, sočutju in solidarnosti.«
»Verjamem, da bomo stvar speljali. Zelo močna zgodba je.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju